maandag 16 januari 2012

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jolan,
    deze post is inderdaad te zien in mijn blogger-leeslijst, dus waarom ik nou soms die anderen niet binnen krijg is een grote vraag. Maar zo snap ik wel meer dingen niet, zoals waarom ik weer afgemeld raak als ik een tijdje niet bij een van mijn volgers heb gekeken? Dan moet ik me weer opnieuw (via 't stukje "al lid, hier aanmelden") aanmelden. Wel jammer dat je zoiets niet bij iemand kunt navragen, zonder dat je eerst moeilijke engelse tekst hoeft te lezen, maar goed...
    Maar een mooie foto heb je geplaatst en de foto's van je vorige blog zijn ook erg mooi!
    Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey dames..ik lees het bovenste berichtje, maar blogger doet wel erg raar hoor de laatste tijd. Dit is namelijk nooit de gang van zaken geweest.Bij sommigen kun je niet eens meer reageren. Maar er wordt dan gezegd dat je via je blog, instellingen. De reactie via pop-up venster moet aan klikken. En dan ging het weer. En zo gaat het al een tijdje...Suc6..ben je gaan volgen. Komt door Joyce via facebook, groetjes Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen