zaterdag 17 november 2012

Ik ben er weer!!

Hello Bloggers,

Hier ben ik weer!!!!

Ja erg druk gehad met Café Broer & Zus.
Afgelopen dinsdag was er een Ladies Night, er waren 14 bedrijven die zichzelf presenteerde deze avond, waaronder een medium, stenen pendelen, zangeres met 2 gitaristen , twee Ladies kregen een totale metamorfose aangeboden door de rest van de bedrijven die er stonden,
En aan het eind van de avond kregen de Ladies een goed gevulden Goodie Bag mee!!
Al met al een geslaagde avond.

Maar ook Woonwinkel 't Zolderrijk gaat verder.
Jullie zagen al wat kerstspullen voorbij komen in mijn vorige blog, en daar is het meeste al van verkocht en ik moet nog 2 dagen op de kerstmakt staan in De Rijp dus dat zullen alleen cadeau zijn!! 
In de zomer bedenk ik in wat voor style ik het ga doen dit keer beplakten ik ballonnen met toiletpapier hierop maakte ik stoffen afbeldingen van rendieren met daar tussen Champagne  kurken!
Al met al een geweldige sfeerplaatje,

Wens jullie weer een heerlijke week toe geniet van de mensen om jullie heen wie je lief hebt dan komt het zeker goed,

Lieve bloggroet,

Jolanda

8 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent, ik volg je natuurlijk ook op Facebook, dus had al in de gaten dat je het behoorlijk druk had..

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn weer iets van je te horen Jolanda. Wat een sfeervol plaatje en wat leuk bedacht de balonnen met de rendierafbeelding. Ben dol op rendieren hihi
    Wat fijn dat je kan terugkijken op een geslaagde Ladysnight.

    Wens je een fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt inderdaad rendieren blijven bijzonder en echt bij een kerstsfeer!

      Fijne week lieve groet,

      Jolanda

      Verwijderen
  3. Fijn dat je het zo druk hebt met Café Broer & Zus...en ook de Woonwinkel bijna uitverkocht van de mooie Kerstspullen!!!
    Super toch!...alleen wel heeel lastig als je nu in de Rijp, op de Kerstmarkt nog moet gaan staan...dat wordt nog even inproviseren met leuke cadeaus dus...maar het komt vast wel goed, en je stal zal er zeker wel mooi bij gaan staan hoor!...Ga zeker proberen om even langs te komen.
    Op de foto zo te zien, waren je zelfgemaakte Kerst ballonnen creaties, helemaal leuk...en ziet de woonwinkel er heel mooi, en sfeervol uit!

    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Marianne,
    Ja super dat het zo goed gaat in het Café maar weet dat mijn broer van boven ons de energie geeft die we nodig hebben!!

    Fijne week lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je er weer bent! Heerlijk dat je zo lekker bezig bent met het café én met de woonwinkel. Wat een gezellige foto trouwens van je winkel.
    Fijne avond.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen